Sunday, June 19, 2016

school is over

Hello all! it's mellisa,
It's been a long time since i post here and yesterday i just got my grades report, i'm happy and sad at the same time. Happy because my grades are good even though its a bit lower than the previous and that school is finally over yayyy i can wake up late hehe but i'm sad because i'm gonna be a senior (12th grade) and that means high school is gonna be over :(, i just don't want to part with my classmate :( and my bestfriends :( i've grown closer to them and like for the first time i'm brave enough to open up. I'm actually not a person who can share their problem and stories, i used to keep it to myself but it's different now. 
You know when people said you need to cherish your high school memories because it will be one of your most beautiful time? i kinda agree. In 10th grade, yeah it's fun but it's just okay. I personally think that my junior year is currently the best for me. So much things happened hahaha and my love experience also starts here lmao. I won't say much but a lot of heart fluttering moments are made haha well also those moments where i cried my eyes off. I love my high school days, i don't want it to end :(.



So holiday, i have set a few goals hahaha one of them is to get into a perfect splits (mid and the other). Also i hope to continue learning basic korean hahahaha i know right?!?!? okay. Honestly i don't know what to write anymore. Since i have space here just wanna share something, it's been days (almost week) since the last time i talk to him, i honestly feel sad and want to talk to him but it's always me who start the conversation. I just want him to text me first tho :( if he did i will be so so so so happy. I'll try to endure it and wait for him to text me first and if i can't hold it anymore i'll just do it first lol i'm desperate. Anyway thanks for reading this shit blabber bye bye