Wednesday, August 13, 2014

lately

hi friends!
The last time i post was 3 months ago, i seriously don't know what to post since i rarely take pictures with my camera. I have tons of pictures i haven't edited yet also i have a lot of picture i want to post here but my wifi sucks :(. Now i'm in high school i think i'm gonna be busy, i mean school end at 4 pm like wtf :"( also i have my english tuition ugh. well, lately i've been focusing on my school, ya kno' my math and science UN score sucks lol i mean i nearly failed hahahaha i told my mom about it and she just laugh about it bc she already got used to it haha cool story.

I'm now in the Free! fandom yoooooo, my fav characters are haruka and nagisa :3 honestly i like them all hahaha, you guys should watch it !!


picture source : Justwant2fly.deviantart.com

I finished reading sailoor moon manga on my phone recently and i literally finished it in just one day lol, i read the manga because i started watching sailoor moon crystall and honestly that anime is sooo cute ( i mean the art style ) can't wait for the next episode to air <3.


I also watched another anime ( sorry not sorry ) it's Tamako Market and seriously i love it. The opening and ending music is amazing! it's completed btw and only 12 episodes.


So that's all guys, i have so0o0o0o0o0o0o0o0 many homeworks i need to do that hahaha bye